Dzisiejsze silniki zarówno diesla jak i benzynowe wyposażone w turbiny oferują szerokie pole do popisu pod względem zwiększania osiągów. Silniki oraz układu przeniesienie napędów budowane są przez producentów z pewnym zapasem, a programy sterujące są stworzone tak, aby były w stanie zapewnić bezawaryjna prace przez długi czas zakładając nawet bardzo trudne warunki eksploatacyjne. Posiadając odpowiednią wiedzę można zmodyfikować program sterujący w taki sposób, że silnik będzie posiadał trwałość zbliżoną do seryjnej jednostki przy parametrach nawet do 30% wyższych.
Należy pamiętać, że zdobycie takiej wiedzy często wymaga wielu lat doświadczeń i doskonałej znajomości potencjału osprzętu silnika, przeniesienia napędu, itp. w setkach modeli aut, a coraz nowsze jednostki sterujące z wieloma zaawansowanymi opcjami wymagają częstego szkolenia się. Źle wykonana modyfikacja może przyczynić się do obniżenia trwałości takich elementów jak układ wtryskowy, dwumasowe kolo zamachowe, turbina, itp. Dlatego decydując się na elektroniczne podniesienie mocy należy to zadanie powierzać tylko ludziom z odpowiednia wiedza i umiejętnościami.
Jesteśmy w stanie zaoferować odpowiedzialną modyfikacje , z programem dostosowanym do stanu egzemplarza oraz oczekiwań kierowcy i zawsze po pomiarach mocy przed oraz po modyfikacji. Decydując się na takie podniesione mocy możesz być pewien zadowalającego efektu „zastrzyku mocy” połączonego z właściwą do danego modelu modyfikacja parametrów oprogramowania. Bardzo często po modyfikacji silnik przy codziennej eksploatacji zużywa również mniej paliwa, na życzenie można też zoptymalizować program pod względem ekonomii.
Wszystkie usługi wykonujemy na terenie miasta RZESZÓW
Przedstawiamy listę najczęściej modyfikowanych silników, jeśli brakuje Państwa modelu prosimy o zapytanie. Przyrosty maja charakter orientacyjny i często zależą od danego egzemplarza oraz oczekiwań klienta. Oddając auto do naszej firmy gwarantujemy, że modyfikacja jest wykonana indywidualnie i na podstawie oprogramowania odczytanego z Państwa auta. Bardzo staramy się, aby była również bezpieczna dla auta i pozwoliła na wiele lat bezproblemowej eksploatacji, jednocześnie sporo zwiększając przyjemnośc z jazdy. Skupiamy sie nie tylko na maksymalnych parametrach widocznych na wykresie, a rownież na płynności rozwiajania mocy i odpowiedniej reakcji na dodanie gazu. Zawsze przed modyfikacjami przeprowadzamy szczegółowa diagnostykę na fabrycznym oprogramowaniu, jeśli są jakieś usterki w pierwszej kolejności zalecamy ich usunięcie. Posiadamy hamownie drogową, co pozwala sprawdzić modyfikację w rzeczywistych warunkach w jakich będzie poruszać się auto.
1.9 TDI VP:
AFF 75 KM / 150Nm -> 105 KM / 250 Nm
1Z AHU 90 KM / 202 Nm -> 110 KM / 270 Nm
AGR ALE 90 KM / 210 Nm -> 115 KM / 280 Nm
ALH AHH 90 KM / 210 Nm -> 118 KM / 290 Nm
AFN AHF ASV AVG 110 KM / 235 Nm -> 140 KM / 310 Nm
1.9 TDI PD:
BSU 75 KM / 210 Nm -> 125 KM / 250 Nm
BRU BXF BXJ 90 KM / 210 Nm -> 125 KM / 250 Nm
ANU 90 KM / 240 Nm -> 115 KM / 280 Nm
ATD AXR BEW BMT 101 KM / 240 Nm -> 135 KM / 320 Nm
AVB AVQ 101 KM / 250 Nm -> 135 KM / 330 Nm
BSW 105 KM / 240 Nm -> 140 KM / 320 Nm
BJB BKC BLS BSV BXE 105 KM / 250 Nm -> 140 KM / 320 Nm
BPZ 116 KM / 250 Nm -> 150 KM / 320 Nm
AJM 116 KM / 285 Nm -> 150 KM / 340 Nm
ATJ AUY BVK 116 KM / 310 Nm -> 150 KM / 350 Nm
AWX 131 KM / 285 Nm -> 165 KM / 360 Nm
ASZ AVF BLT 131 KM / 310 Nm -> 165 KM / 370 Nm
ARL BTB 150 KM / 320 Nm -> 190 KM / 390 Nm
BPX BUK 160 KM / 330 Nm -> 190 KM / 390 Nm
2.0 TDI PD:
BGW BHW 136 KM / 310 Nm -> 165 KM / 370 Nm
AZV BMA 136 KM / 320 Nm -> 170 KM / 380 Nm
BMM BMP BKD BPW BKP BRE BRT 140 KM / 320 Nm -> 170 KM / 380 Nm
BMN BMR BRD BKQ BUY 170 KM / 350 Nm -> 200 KM / 400 Nm
2.0 TDI CR:
CRKB CBDC 110 KM / 250 Nm -> 170 KM / 350 Nm
CAGC CJCC 120 KM / 290 Nm -> 170 KM / 370 Nm
CAGB CJCB 136 KM / 320 Nm -> 180 KM / 390 Nm
CBAA CFFB CBAB 140 KM / 320 Nm -> 175 KM / 390 Nm
CAGA CJCA 143 KM / 320 Nm -> 180 KM / 390 Nm
CAHB CGLD 163 KM / 400 Nm -> 205 KM / 450 Nm
CAHA CLLA CFGB 170 KM / 350 Nm -> 200 KM / 420 Nm
2.7 TDI:
BSG 163 KM / 360 Nm -> 220 KM / 430 Nm
BPP 180 KM / 380 Nm -> 230 KM / 450 Nm
CANA CANC 190 KM / 360 Nm -> 235 KM / 460 Nm
3.0 TDI:
BKN 204 KM / 450 Nm -> 260 KM / 500 Nm
BMK 225 KM / 450 Nm -> 270 KM / 500 Nm
ASB 233 KM / 450 Nm -> 275 KM / 500 Nm
CAPA CCWA CDYA 240 KM / 500 Nm -> 290 KM / 580 Nm
4.0 TDI ASE 275 KM / 650 Nm -> 320 KM / 740 Nm
4.2 TDI BVN BTR 326 KM / 650 Nm -> 360 KM / 750 Nm
Przykładowe rezultaty przeprowadzonych modyfikacji na stronie WYKRESY